Ad Code

Responsive Advertisement

Agrafa Print vă oferă posibilitatea de a oferi cărți de vizită ieftine

Dacă există un lucru cu care digitalul nu poate concura, este atingerea umană, prezența fizică și, în acest context, cărțile de vizită încă dețin putere pentru manageri, agenți de vânzări și fiecare membru al echipei.

După o întâlnire, la un eveniment, conferință, expoziție sau oricare alt context, cel mai obișnuit și politicos gest de a-i spune interlocutorului tău că vrei să discuti mai multe despre un proiect profesional sau să ții legătura este să-i oferi o carte. Cărțile de vizită reprezintă într-un fel modul în care semnați prima afacere sau parteneriat. Trebuie să recunoaștem că există întotdeauna o latură plină de farmec în a le avea la îndemână, pentru că nu știi niciodată cât de vei avea nevoie de ele. Indiferent unde le pui, este important ca interlocutorii tăi să aibă datele tale de contact atunci când au nevoie de ele.

Această mică parte a afacerii dvs. pe care o prezentați persoanelor de contact ar trebui să reprezinte cine sunteți și să se potrivească cu strategia dvs. vizuală sau de marketing. Ca și în cazul tuturor materialelor media (print sau digital), este o idee bună să păstrați grafica consistentă pe cărțile de vizită. Daca ramai blocat, profesionistii te pot ajuta sa iti definesti identitatea vizuala, iar la Agrafa Print ai chiar posibilitatea sa comanzi carti de vizita ieftine, dar cu calitate si impact.

Cărțile de vizită sunt în general într-un format de carton care se potrivește cu ușurință într-un portofel, măsurând aproximativ 8,5 cm lungime și 5,4 cm lățime. Nici nu știi cum vrea cineva să te contacteze pentru colaborare profesională. Deci nu trebuie sa investesti multi bani pentru ca la Agrafa Print poti alege carti devizita ieftine.

Informațiile de bază de afișat pe aceste cărți de vizită ieftine includ:

Identitatea organizaţiei

Nume

Contact - Aceasta este funcția principală a unei cărți de vizită: îi ajută partenerului să vă contacteze. Numerele de telefon, adresele de e-mail și chiar faxurile (dacă asta face parte încă din mediu). În mod ideal, nu uitați să subliniați totul.

Adresa fizică a instituției pe care o reprezentați – acesta este probabil cel mai util element dacă partenerul dumneavoastră vine să vă întâlnească la sediul dumneavoastră.

Website - Desigur că ați discutat despre activitățile pe care le desfășurați, dar pentru a ține cont de unele puncte și pentru a aprofunda altele, partenerii dvs. trebuie să aibă acces la informații de pe site-ul web al organizației dumneavoastră.